A Vermintide 2 egy remek játék, az elmúlt évek egyik legjobb kooperatív címe, ami rengeteget fejlődött az elődjéhez képest, de így sem hibátlan. Sokan kritizálták a játékot nehézsége miatt, ennek kapcsán most eszközölt néhány változtatást a Fatshark.
Mind az öt karakter szinte összes karrierjébe belenyúltak, átdolgoztak pár képzettséget és képességet, valamint gyengítettek olyan halálos ellenfeleket is, mint a Blightstormer és a Lifeleech Sorcerer. Emellett a Veteran nehézségen a jövőben nem 200, hanem 300 lesz a maximális Power szintje a tárgyaknak, így felkészültebben érkezhetnek az emberek a következő szintre. Emellett drasztikusan csökkent a friendly fire sebzése is, Champion nehézségen 25%-ról 10%-ra, Legenden 50%-ról 25%-ra.
A tárgyak szintjének átdolgozása azonban nem feltétlen tetszik a játékosoknak. Az ügyesebb, csapatban játszó rajongók (szeretném azt hinni, hogy a miénk is ilyen, még ha a streamben ez nem is jött át) 30 óra után a Veteran nehézséget grindelik, hogy eljussanak a 200-as tárgyakig, mert hiába mennek nagyobb nehézségre, nem esnek jobb cuccok, így nincs értelme (a minimális xp különbségen kívül, de mivel lasabban teljesíted a pályákat, hosszú távon ez is elveszik) fentebb menni, így ez a változtatás csak kitolja a mid-game grindet.
A Fatshark kétségtelenül odafigyel majd a rajongói visszajelzésekre, és folyamatosan finomítgatják a játékot a jövőben is. Ha minden részletet tudni akartok a patchről, itt tudjátok elolvasni az összes módosítást.