A tavalyi esztendő legsikeresebb új MMORPG-je az Age of Conan-hez hasonlóan lendületes rajtot vett, az előfizetők száma megközelítette az egymillió főt, aztán valahogy elfogyott a szufla, alábbhagyott a lelkesedés, végül pedig valamivel több, mint 300.000 aktív játékosnál állt meg a számláló. A World of Warcraft trónját továbbra sem sikerült megingatni, így ez a nemes teher az eljövendő idők MMORPG-ire hárul. Véleményem szerint csak idő kérdése, hogy az online fogadóirodák felvegyék a WoW megdöntésének esélyét is kínálatukba.
A WAR (Warhammer Online: Age of Reckoning) a grafikai hasonlóságokat - melyek okait már számtalan fórumon megvitatták - leszámítva nem sok mindenben hasonlít a sokak által etalonnak tartott riválisára.
A hangsúly a PvP-re, illetve annak továbbfejlesztett változatára, a Dark Age of Camelot-ban (szintén Mythic fejelsztés) is fellelhető Realm vs. Realmre helyeződik. A totális háború mellett publikus küldetések várnak azokra, akik az elkövetkező napokban kipróbálják a Warhammer Online-t.