Alig egy héttel a Mythic Entertainment játékának megjelenése (szeptember 18.) után már fel is jegyezhette az EA marketingosztálya a félmilliomodik regisztrált kalandozót. Időközben a játékosok lélekszáma 50%-os növekedésnek indult, s immáron a 750.000-et is elhagyva tovább törtet előre az első millió felé. Nem kell különösebb jóstehetség ahhoz, hogy a következő mérföldkő bejelentését egy-két héten belülre prognosztizálhassuk.
Más kérdés persze, hogy hosszabb távon sikerül-e megtartani a kezdetben mindig lelkes játékosokat. A hat frakció közül jelenleg csak kettő rendelkezik fővárossal, egyes karakterosztályokat is kénytelen volt kivágni az állandó időhiánnyal küszködő, s önmagát bevallottan túlvállaló fejlesztőcsapat. Ha mindezek rekordsebességgel pótlásra kerülnek, s nem ismétlődik meg az Age of Conan fiaskója, ahol a nem teljesített ígéretek túlnyomó része még mindig nem vált valóra, akkor meglehet, hogy a Warhammer Online igazán komoly tényezővé növi ki magát a folyamatos növekedés ellenére meglehetősen szűk és túltelített MMO-piacon.