Habár az elhúzódó fejlesztés miatt sokan lemondtak róla, hogy valaha is elkészül a 2013 óta kalapált Skull and Bones, a Ubisoft összekapta magát, s egy ideje már tudjuk, hogy november 8-án vitorlát bonthatunk nemcsak PC-n és next-gen konzolokon, de a Google Stadián és az - idehaza nem elérhető - Amazon Lunán is.
Néhány hete a kalózos ramazuri hivatalos gépigénye is nyilvánossá vált, és természetesen a Ubisoft Forwardról sem hiányzott a játék, ahol egy CGI-trailert és egy gameplay-bepillantást is kaptunk.
Ami az új trailert illeti, ez felvázolja a már eddig is ismert alaphelyzetet: az Indiai-óceánon fogunk hajókázni a 17. század végén, ahol a mindenre elszánt vállalatok és a kegyetlen haramiák kergetőznek egymással az értékes portékákért.
A gameplay trailer a hajónk testreszabási lehetőségeire koncentrál, a különféle fegyverekkel, páncélokkal és egyéb tuningokkal, melyekkel teljesen eltérő játékstílusokra optimalizálhatjuk az úszó otthonunkat, legyen szó egy gyors és diszkrét csempészhajóról, vagy egy mindenkit elrettentő vízi erődről.
A műsor élő verziójában néhány ismertebb streamer is megszólalt, akik egy ideje már az ide kattintva elérhető Insider Programban tesztelik a Skull and Bonest, és persze csakis jókat mondtak róla. A Ubisoft azt is megerősítette, hogy az első naptól kezdve cross-play lesz a játék, így minden kalóz ugyanazokat a vizeket fogja szelni.
Ráadásként pedig később egy hosszabb videó is felbukkant a Ubisoft csatornáján, amelyben részletesebben is meséltek a gameplay trailerben látható játékelemekről:
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.