Nehéz és egyben merész vállalkozás túlszárnyalni a World of Warcraft sikereit, valójában minden hasonló kategóriában induló versenyző automatikusan megmérettetik a tizenegymillió előfizetőt foglalkoztató univerzummal. Májusban egy tehetséges trónkövetelő megszületéséről beszéltünk, Conan barátunk hatalmas vehemenciával belevetette magát a masszívan multiplayer online alkotások egyre gyarapodó világába és elkezdte összetoborozni követőit. Szeptember közepén megérkezett az előzetesen WoW gyilkosnak kikiáltott Warhammer Online: Age of Reckoning, mely izmos barbárunknál durvább ütéseket mért a Blizzard aranytojást tojó tyúkocskájára.
A Blizzard vezérigazgatói tisztségét betöltő Mike Morhaime vetélytársaik színrelépése után hónapokkal nyilvánosságra hozta újabb statisztikáit, melyekből tisztán kiolvashatjuk, hogy a World of Warcraft világát elhagyó játékosok hány százaléka tért vissza megszokott és szeretett alkotásához a leiratkozásnál megadot információk alapján. Az Age of Conan világába átigazolt játékosok 68 százaléka később visszatért Azeroth földjére, a Warhammer Online birodalmába tett látogatásuk után a játékosok 46 százaléka úgy döntött, köszöni szépen, de marad a World of Warcraft hű szolgája. Múlt hónapban az ugyanezen játékokhoz tartozó számadatok máshogyan festettek, a Warhammer Online esetében az elvándorolt játékosok több mint fele visszatért (akkor Mike Morhaime nem közölt pontos adatokat), míg az Age of Conan világát a játékosok 40 százaléka törölte listájáról.