Zach Wilson a Visceral csapatának oszlopos tagja volt, és szerinte az "egyjátékos pánik" kicsit túl van pörögve. Tény, hogy az EA inkább a nagy sandbox élményekre, az újrajátszhatóságra és a mikrotranzakciókra koncentrál, de ez nem feltétlenül igaz az ipar többi szereplőjére.
Rengetegen hirdették a lineáris játékok halálát, amikor az EA úgy döntött, hogy a Visceral Star Wars játékát inkább áttervezteti. Zach a GamesIndustry.biz kollégáinak adott interjúja szerint ez nem jelenti azt, hogy mindenki más is követi majd őket.
"A feltételezés, hogy a lineáris egyjátékos élmények teljesen eltűnnek, teljesen abszurd. Lehet, hogy nem az EA fogja vinni ezt a vonalat, de vannak még más csapatok, akik hisznek ebben, és ők nem fognak eltűnni."
Nem állít valótlant; a Bethesda például kimondottan az egyjátékos élményekre fókuszál. Hamarosan érkezik a Wolfenstein 2, amivel kapcsolatban a fejlesztők kijelentették, hogy nem tesznek hozzá multit. Szerintük az csak "hígítaná az élményt". Talán nem az EA, de mások biztosan hoznak még minőségi egyjátékos címeket.