Tavaly októberben az Electronic Arts bezárta a Visceral Gamest, ugyanis nem volt elégedett a csapat teljesítményével, az általuk dédelgetett Star Wars akció-kalandot pedig rábízták egy másik csapatra. A projekt már biztosan nem egy lineáris, történetalapú cím lesz (hiába lett volna állítólag zseniális), hanem szolgáltatásként tekintenek rá, amihez később is visszatérhetnek a játékosok, ugyanis - mint később kiderült - eszméletlen pénzeket hoznak a mikrotranzakciók az EA-nek. Azóta a kiadó már elkezdte toborozni a fejlesztőket ahhoz a címhez, ami a Visceral félbemaradt alkotásának maradványaiból készül, de így sem lélegezhetünk fel.
Egészen idáig semmilyen felvilágosítás nem érkezett arról például, hogy mi történt a Visceral-projektjén dolgozó Amy Henniggel. Most azonban a Gamelab barcelonai konferenciáján az Uncharted játékokon is dolgozó írónő elárulta az Eurogamernek, hogy ő gyakorlatilag már idén januárban kilépett, és éppen folyamatban van a saját indie stúdiójának megalapítása. Hennig azt is megerősítette, hogy már a Star Wars projekt kreatív csapatában sincs benne, vagyis így jelenleg semmin sem dolgozik, aminek köze van a Star Warshoz.
Hennig elmondta, hogy független szeretne maradni, bővíteni akarja a kis stúdióját legalább 6-8 munkatárssal és nekiállni különböző projekteknek, VR-cuccoknak is - több VR-céggel is konzultál a lehetőségekről. Persze azt is kikötötte, hogy ki tudja, mit hoz a jövő és örömmel látná, ha az általuk elképzelt koncepció feltámadna valahogy, de ez túl komplikált. Nem is érdemes reménykednünk benne.