Szinte csak információmorzsákat és ilyen-olyan fejlesztői sztorikat kaptunk a Visceral Games műhelyében készülő Star Wars kalandról, ám mégis eléggé szíven ütötte a rajongókat, amikor elkaszálták azt. Ráadásul most a projekt egyik kulcsfigurája újabb érdekességeket osztott meg a téma kapcsán.
Amy Hennig kreatív rendezőként dolgozott a Visceral játékán, ami a fejlesztésen során Ragtag néven futott, és sokak szerint az egész úgy festett, mintha az Unchartedet keresztezték volna a Star Wars világával. Hennig most a USgamernek adott egy interjút, amiben többek között elmondta, hogy a törlés előtt még jól haladt a fejlesztés, és azt kívánja, bárcsak többet láthattak volna az emberek az egészből. Szerinte jó volt a játék, de sajnos az egész egyszerűen nem illeszkedett az EA üzleti terveibe.
Nem volt hiány kihívásokból sem, mert egy olyan motorral kellett TPS játékot csinálniuk, ami eredetileg nem arra volt tervezve, így alapvető dolgokat is át kellett alakítaniuk. Hennig szavaiból egyébként az is kiderült, hogy a Naughty Dognál megszokott fejlesztési stílust nem igazán tudta hasznosítani az EA felügyelete alatt.
Persze azért még van esély, hogy a kiadó előáll egy vadonatúj Star Wars kalanddal, hiszen készül a Star Wars Jedi: Fallen Order, amivel remélhetőleg az egyjátékos kampányra és remek történetre vágyó rajongók is elégedettek lesznek majd.