A Visceral Games csapatának olyan játékokat köszönhetünk, mint a Battlefield Hardline vagy épp a Dead Space. Ide igazolt évekkel ezelőtt a Naughty Dogtól Amy Hennig is, hogy azon a bizonyos Star Wars játékon dolgozzon. Tudjátok, amelyiket a kukázott Star Wars 1313 helyett kaptuk volna.
Az EA ma bejelentette, hogy erről is lemondhatunk, ugyanis a stúdió lehúzza a rolót. A kiadó oldalán megjelent blogbejegyzés szerint:
A Visceral Games egy Star Wars akció-kalandon dolgozott, amely jelen formájában egy sztori-orientált, lineáris játék lett volna. A fejlesztési időszak alatt sok játékossal kipróbáltattuk a koncepciót, figyeltük a visszajelzéseket, és szorosan odafigyeltünk a piac alapvető változásaira is. Nyilvánvalóvá vált számunkra, hogy egy olyan élményt kell letennünk az asztalra, amihez szívesen visszatérnek a játékosok, ehhez pedig alapjaiban kell változtatnunk a dizájnon.
Patrick Söderlund, az EA alelnöke azt is elmondta, hogy bár a Visceral lehúzza a rolót, az ott dolgozó szakemberekből megpróbálnak annyit átcsoportosítani az EA egyéb csapataihoz és projektjeihez, amennyit csak lehet. Az EA nyilvánvalóan azt szeretné, ha a termékeikre nem mint játék, hanem mint szolgáltatás tekintenének a vásárlók, és hosszú hónapokig, sőt, évekig visszatérnének hozzá. Bárhová is kerül a projekt nyilvánvalóan nem apró módosításokról, hanem egy teljesen új játékról beszélünk.