A jó svédek úgy döntöttek létrehoznak egy olyan multi-FPS-t, amelyben egy mapen 1000-en játszhatnak egy időben.
"Egy éve a CCP-vel beszélgettünk [EVE Online fejlesztői] és előkerült az az ötlet, hogy kéne készíteni egy multi-FPS-t Unity motorral. A technológiai áttörés olyan mértékű lenne, hogy még a bárokban ücsörgő hölgyek is beindulnának tőle" - mondta Christian Lönnholm a Pikkotekktől.
Lényegében a játék úgy működne, mint a mobiltelefon-tornyok rendszere. Jónéhány szerver kontrollálná a térképet - ki/be kapcsolva anélkül, hogy a játékélmény megsínylené.
Felmerülhet a kérdés: mire is jó ez? A válasz egyszerű - világcsúcsot akarnak elérni - mindezt azért, hogy a szerver-kiegyensúlyozó technológiájukat el tudják adni. Még a fejlesztők is elismerik, hogy ez nem épp a legszebb játék a világon, viszont igen effektív - technikai szempontból. Még trailer is készült: