A Blizzard és a Diablo franchise rajongói most épp az Immortallal vannak elfoglalva, ami akkora számokat generál, amilyeneket korábban egyetlen epizód sem a sorozatban. Ettől függetlenül azonban nem állt meg az élet a Blizzardnál, akik most egy nem feltétlenül közönségkedvenc funkció érkezését erősítették meg egy álláshirdetés feladásával.
Miközben a Diablo Immortal egy kifejezetten kellemes előzménye a Diablo 3-nak, az élményre mégis rányomja a bélyegét a tény, hogy egy idő után szinte elkerülhetetlen komoly összegek elköltése, vagy marad a végtelen mennyiségű, kilátástalan grind.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
Abban szinte biztosak vagyunk, hogy a Diablo 4-ben nem lesz ennyire rossz a helyzet, annak viszont nem igazán tudunk örülni, hogy a Blizzard most egy olyan embert keres a készülő játék csapatába, akinek van tapasztalata in-game boltok felépítésében.
A Blizzard a készülő, játékon belüli felületet központi elemként kezeli, ami fontos szerepet tölt majd be a szezonálisan érkező tartalmak közvetítésében. Ezzel együtt tehát azt is megerősítették, hogy a Diablo 4-et live service játékként kategorizálják.
Miután a Diablo 3 aukciós háza hatalmasat bukott és most a Diablo Immortalban is komoly kritikák érték a Blizzard monetizációs módszereit, reméljük, a Diablo 4-re egy olyan megoldással állnak elő, ami nem csak nekik, hanem a játékosoknak is kielégítő lesz.