Konrad Tomaszkiewicz, aki a The Witcher sztoridizájnereként, a The Witcher 2: Assassins of Kings vezető küldetéstervezőjeként, The Witcher 3: Wild Hunt rendezőjeként és a Cyberpunk 2077 produkciós vezetőjeként szerzett nevet a szakmában, 2021-ben hagyta ott a CD Projekt RED-et, miután munkahelyi zaklatás vádja merült fel vele szemben. A vele tartó kollégáival megalapította, és mostanra egy közel 100 főt foglalkoztató stúdióvá duzzasztotta a Rebel Wolves csapatát, amelynek bemutatkozó játékát a Bandai Namco Entertainment fogja kiadni PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re.
A szóban forgó alkotás a The Blood of Dawnwalker címet viseli, műfaját tekintve akció-szerepjáték, és hosszú hónapokig tartó titkolózás után végre a napfényre lépett egy CGI előzetessel, melynek a végén néhány szívdobbanásnyi időre a játékmenetbe is bepillantást nyertünk.
A Rebel Wolves nem távolodott el túlságosan a gyökereitől, a középkori környezet most is adott, csak éppen az Andrzej Sapkowski regényeiben megelevenedő Kontinens helyett Európa a helyszín, azon belül is a Kárpátok bércei, amiből logikusan következik, hogy a 14. századba helyezett történetben főszerepet játszanak a vámpírok.
Háború és pestis pusztít, a nyomukban kialakuló káoszt kihasználva a vérszívók hatalomra törnek. Ebbe azonban az általunk megszemélyesített, ugyancsak vámpírrá változtatott Coennek is lesz némi beleszólása. De a CD Projekt RED egykori fejlesztői egyúttal komoly dilemma elé is állítanak bennünket: küzdhetünk azért, hogy megőrizzük emberségünket, vagy keblünkre öleljük a vérszívók átkát annak minden előnyével és hátrányával együtt, hogy cserébe megmenthessük a családunkat. Magyarán választanunk kell majd, hogy feláldozzuk a lelkünket a szeretteinkért, vagy őket a lelkünkért.
Nyárra ígérik a Rebel Wolves fejlesztői, hogy tisztességes bemutatót tartanak az Unreal Engine 5-tel készülő The Blood of Dawnwalkerből, amely reményeik szerint egy új játéksorozat alapjául szolgál majd.