Manapság ahhoz vagyunk hozzászokva, hogy még a legjobb játékok is hiányos tartalommal jelennek meg, amiket a fejlesztők csak később, frissítések formájában pótolnak. Ennek a totális ellenkezője történt a Call of Duty 4-gyel, amiben még több tartalom is maradt a megjelenéskor, mint azt a fejlesztők szerették volna.
A Shipment névre hallgató pálya rendkívül egyszerű felépítést követ: néhány egymásra pakolt konténer, egyik nyitva, másik felborítva, egy apró helyen, ahol megállás nélkül megy a darálás, végtelen XP-t és szélsőséges statisztikákat generálva.
Először a Call of Duty 4-ben debütált 2007-ben, és ugyan most már nagyon nehéz elhinni, hiszen a Vanguardban és a 2022-es Modern Warfare 2-ben is feltűnt, de
eredetileg nem is akarták a fejlesztők, hogy napvilágot lásson.
A Dexertónak adott interjújában az Infinity Ward egyik fejlesztője mesélt a Shipment izgalmas előéletéről. Geoff Smith elmondta, a játékteret a házon belüli tesztek során alkalmazták, és az osztott képernyős élményt szem előtt tartva tervezték. Végül rendkívül prózai oka lett annak, hogy megismerte a világ, a fejlesztők ugyanis nemes egyszerűséggel elfelejtették törölni a pályát a megjelenés előtt.
Ma már nehéz elképzelni a franchise-t Shipment nélkül, hiszen 16 éve velünk van, és még mindig beszédtéma. Reméljük, még sokáig az is marad.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.