Hirdetés

Végre mozgásban a Dragon's Dogma II

|

A közel 9 perces előzetes az idei Tokyo Games Show keretein belül látott napvilágot.

Hirdetés

Régóta tudjuk már azt, hogy nagy erőkkel dolgozik a Capcom ikonikus akció-RPG-jének folytatásán, a Dragon's Dogma II-n. A múlt héten került megrendezésre az Európában kisebb figyelmet élvező, de egyébként igen rangosnak számító Tokyo Game Show, ahol még az Xbox is tiszteltét tette saját műsorával.

Természetesen a Capcom is jelen volt az expón, ahol számos érdekességet mutatott be, beleértve a Dragon's Dogma folytatását, amit közel 9 percen át figyelhettünk mozgásban.

Hirdetés

A betekintő előzetes során jobb rálátást kaptunk a játék négy kezdő kasztjára, illetve számos további, a harchoz és a felfedezéshez kapcsolódó mechanika is bemutatásra került. Megtudtuk még azt is, hogy a térkép mérete nagyjából négyszer akkora lesz, mint az eredeti játékban, illetve a napszakok dinamikus változása is implementálásra kerül majd a folytatásban. 

Részletesebben beleláthatunk a városok működésébe és a közöttük történő utazási lehetőségekbe, valamint jobban megismerhetjük a bestiák új nemzedékét, a Battahlokat, akiknek székhelye a perzselő naptól távoli sivatagi hasadékokban található. Számos új ellenfelet is megfigyelhetünk, többek között griffháton lovagló szörnyeket, de még egy küklopsz leterítését is láthatjuk, amit aztán hídként használnak hőseink az átjutáshoz. 

A kasztok közül megismertjük a Fighter, Archer, Thief és Mage karaktereket, akik szervesen eltérőek lesznek a képességeik tekintetében. A harcok igen összetettnek tűnnek, de minden bizonnyal az egyes mechanikák és kombók elsajátítása után élvezetesen fűzhetjük majd össze támadásainkat. A harcos például a pajzsát csapkodva képes magára terelni a szörnyek figyelmét, míg a varázsló lassan kántálja a mágiát, miközben az íjászok és a tolvajok támadásai a nagyobb ütésekre és a gyors szúrásokra helyezik a hangsúlyt.

A Dragons Dogma II tehát minden bizonnyal komplexebbnek, azonban sokkal simábbnak és élvezetesebbnek ígérkezik, mint az elődje. A felvételeken a grafikai előrelépés is jól látható, ami remekül foglalja keretbe az élvezetes harcrendszert és mechanikákat. Természetesen az összecsapások mellett minden bizonnyal a történet is számos meglepetést tartogat majd magában, így érdemes lesz azt is figyelemmel kísérni. Ami sajnálatos, hogy a bejelentés során nem kaptunk dátumot a megjelenést illetően, azonban nagy valószínűséggel már csak jövőre vethetjük bele magunkat a kalandozásba.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)