Ha játszotok a Rainbow Six: Siege-dzsel, valószínűleg veletek is előfordult már, hogy ráfordultatok egy ellenfélre, aki könnyű fragnek tűnt, hiszen éppen újratöltött, azonban hirtelen, totálisan váratlanul tüzet nyitott és ti húztátok a rövidebbet. Bosszantó, igaz?
Hosszú időnek kellett eltelnie, de a Ubisoft végre kijavítja ezt a hibát (mechanikát?), miközben a compensator és a muzzle brake is alaposan megváltozik.
A Siege egyik, ha nem a legbosszantóbb technikája az újratöltés, hiszen hiába van épp a tárazó animáció kellős közepén valaki, az egy pillanat alatt megszakítható, a fegyver pedig máris készen áll a tüzelésre. Ez nem csak elképesztően irritáló, de még csak nem is realisztikus, ami alapvetően egész fontos szempont egy ilyen taktikai FPS esetében.
A Year 8 Season 1 végre kijavítja a hibát, a Ubisoft megszakíthatatlanná teszi a fegyverek újratöltését. A hivatalos közlemény szerint
"[a tár] nem fog varázsütésszerűen visszakerülni a fegyverbe, ha megszakításra kerül az animáció."
Ha az animáció közben mégis lőni szeretnénk, és a korábbi tárat nem ürítettük ki, egy darab töltényünk lesz, ami már a csőben várakozik, de a Ubisoft szerint az a Siege-ben amúgy is elég.
Ebben a szellemben továbbhaladva a muzzle brake hatása 45%-ról 50%-ra lesz növelve, a compensator pedig 15%-ról 35%-ra. Ezek a változtatások azért történnek, hogy nagyobb hangsúlyt kapjon a taktika és a stratégia, mint korábban bármikor.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.