Ti nem unjátok még az egy kaptafára készülő, szigorúan évente érkező, teljesen kiszámítható, kötelező folytatásokat? Legyen szó akár a Call of Duty sorozatról, akár a Splinter Cell eposzról, de akad még néhány hasonló. Úgy tűnik a fejlesztők már igen - legalábbis néhányan közülük.
Patrick Redding például a Splinter Cell: Blacklist felelőse, és szerinte leáldozóban az "AAA" címek menetelése. Véleménye szerint a jövő az "aaa" játékok sikerét hozza majd, ami alatt például a Minecraftot kell érteni. Kell egy jó ötlet, kell egy kis szerencse, de Redding szerint a játékiparnak rá kell döbbennie, hogy rengeteg pénz önmagában nem eredményez tutira jó játékot. Persze segít, ha a fejlesztők el vannak eresztve, ám szerinte jobban járnak a friss titánok, ha a flexibitásra, és kreativitásra építenek új franchise-okat. Aztán persze, ha egyszer beindult a szekér, úgyis jön majd egy nagy, értetlen kiadó, aki megveszi őket kilóra, de ezt már csak a rosszabbik énem mondatja velem. Legyen igaza Redding úrnak, és előre kreatív játékok, és le veletek csacska rókabőrök! Nem?