Ha a naptárra pillantunk, akkor láthatjuk, hogy egyre közelebb kerülünk a vérvörössel bekarikázott december 2-ához, a The Callisto Protocol megjelenésének napjához. A horrorrajongók alig várják, hogy a Josh Duhamel arcvonásait viselő, és a színész hangján megszólaló főszereplőt, Jacob Lee-t minden lehetséges módon a halálba küldjék, tekintve, hogy ez az egyetlen módja annak, hogy megszerezzék a játék talán legunikálisabb achievementjét, vagy trófeáját, ha így jobban tetszik.
A PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, valamint Xbox One-ra és Xbox Series konzolokra érkező sci-fi horror végigjátszása nem vesz majd rettentően sok időt igénybe, ellenben úgy tervezték meg, hogy legyen értelme akár többször is újrakezdeni.
Glen Schofield, a The Callisto Protocol rendezője egyébként elég magabiztos a játék sikerét illetően, már egy teljes franchise képe lebeg a lelki szemei előtt, és az Inverse-nek adott interjúban ígéretet tett arra, hogy a folytatás fejlesztése során nem kell majd túlóráznia a csapatnak. Mert most bizony kellett, heti 6-7 napot dolgoztak a srácok, amit büszkén ki is tweetelt Schofield, aztán később persze törölte a posztot.
Most viszont a crunch problémájánál is kellemetlenebb (legalábbis ha a játékosok szemszögéből nézzük) eset borzolja a kedélyeket. A The Callisto Protocol japán Twitter-fiókja kitett egy posztot, amelyben a fordítás szerint (köszi, Eurogamer) röviden és tömören közölte, hogy miután a játék nem ment át a PEGI, illetve az ESRB helyi megfelelőjének számító CERO szűrőjén, egyszerűen nem jelenik meg a szigetországban. Az előrendelők természetesen visszakapják a pénzüket, és remélik, hogy a játékosok megértik döntésüket.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Noha ezt nem részletezték, valószínűleg cenzúrázniuk kellett volna bizonyos dolgokat a CERO elvárásainak megfelelően, hogy megkapja a besorolást a The Callisto Protocol, amire a fejlesztők nem voltak hajlandók.