A Vanquish annak idején szinte forradalmi játéknak számított. A PlatinumGames több mint három éven keresztül fejlesztett TPS-e rengeteg kritikus szerint a 3D-s lövöldék egyik leginnovatívabb darabja volt. A látványvilág, a boss-csaták és bullet-hellekhez hasonló akció mind egyedinek számított a kategóriában, több díjat is bezsebelt a fejlesztőcsapat. A játék sztorija viszont gyengén megírt és rövid volt - emellett pedig nem is nagyon vették a játékosok. Így a fejlesztők azt gondolták, hogy a PS3-as és Xbox 360-as verzió után felesleges megcsinálni a PC-s portot.
A napokban a Kotakuval készített interjúban viszont a PlatinumGames társalapítója, Atsushi Inaba rejtélyes választ adott, amikor a Vanquish PC-verziójáról kérdezték. Mosolyogva csak ennyit mondott:
Beszélhetek róla,... ha esetleg kikapcsoljátok a kamerát.
Persze semmi biztosat nem lehet tudni a fejlesztésekről, illetve arról, hogy tényleg gondolkodnak PC-s portban, vagy csak húzzák a rajongók agyát. De egy januári SEGA-interjúban is szóba került a Vanquish PC verziója, így mégis lehet valóságalapja a dolognak.
Reménykedjünk, hogy a PlatinumGamesnél tényleg komolyan gondolják. A folytatás is felmerült korábban, de erről azóta sem hallottunk semmit.