Idestova nyolc éve, még 2015-ben kezdődött a negyedik Dragon Age játék fejlesztése, amely a Bloomberg beszámolója alapján tavalyelőtt vett új irányt az Anthem bukásának hatására. Ekkor döntött úgy a BioWare, hogy kukázza a tervezett multiplayer komponenseket és kizárólag az egyjátékos élményre gyúr rá, amivel alighanem a rajongók többsége is egyetért.
Az Insider Gaming legfrissebb értesülései szerint azonban korántsem biztos, hogy már idén szembeszállhatunk a címszereplő elf istenséggel, az oldal névtelenséget kérő forrásai úgy vélik, hogy a Dragon Age: Dreadwolf hiányos szinkronja, valamint az, hogy sok helyütt még nem végleges a szöveg, későbbi, feltehetően 2024-es megjelenésre utal.
Ezen felül még számos további részletet megszellőztettek, kezdve azzal, hogy a játékban még itt-ott felfedezhetők a multis elemek maradványai. Ilyen például a központi hub, ahonnan egy mágikus portálon keresztül küldetésekre indulunk, hogy továbbnöveljük követőink táborát, akiket aztán a történet előrehaladtával jobb felszereléssel láthatunk el.
A harcrendszer állítólag hack and slash jellegű és némileg a Final Fantasy XV-re emlékeztet, a velünk tartó társakat pedig nem irányíthatjuk közvetlenül, mindössze azt szabhatjuk meg, hogy mely képességeiket, varázslataikat vessék be, amikor összetűzésre kerül sor.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
A Frostbite motorral készülő Dragon Age: Dreadwolf egyelőre ismeretlen időpontban fog megjelenni PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re. Addig kényelmesen újrajátszhatjuk a Dragon Age: Originst, a Dragon Age 2-t és a Dragon Age: Inquisitiont is. Utóbbit már abban a tudatban, hogy hiába noszogatjuk vágtára a hátasunkat, úgysem érünk hamarabb célba.