Hirdetés

Elképesztő, mire képes az Unreal Engine

|

A GDC során több videó is megjelent, melyek bemutatják a motor csodálatos újításait.

Hirdetés

A napokban zajlik a legnagyobb játékfejlesztői konferencia, a GDC 2018, ami elsősorban szakmabelieknek érdekes, de azért nekünk is mutat ezt-azt.

Hirdetés

Több videó kikerült a netre, mindegyik lenyűgöző. Az elsőben az ILMxLAB, avagy az Industrial Light and Magic Unreal Engine 4-gyel készült anyagát láthatjuk, amiben megfigyelhető, hogyan lehet valós időben úgy variálni a fényekkel, hogy filmes minőséget kapjunk. Ehhez szükséges egyébként az NVIDIA RTX technológiája és a DirectX Raytracing API.

A másodikban a mindig remek Andy Serkist láthatjuk, egész pontosan digitális mását. A valós idejű renderelés és a 3Lateral rögzítési technológiájának használatával született meg ez az eredmény. Minden apró rezzenést sikerült rögzíteni és átültetni.

A következőben szintén Serkis játszik, de már nem önmagát, hanem egy Osiris Black nevű fiktív karaktert.

A negyedikben ugyancsak közreműködik a 3Lateral, viszont a Cubic Motion, a Tencent és a Vicon is. A Sirenben Alexa Lee játssza a kínai színésznőről, Bingjie Jiangról mintázott karaktert.

Elég durva, nemde?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)