A napokban zajlik a legnagyobb játékfejlesztői konferencia, a GDC 2018, ami elsősorban szakmabelieknek érdekes, de azért nekünk is mutat ezt-azt.
Több videó kikerült a netre, mindegyik lenyűgöző. Az elsőben az ILMxLAB, avagy az Industrial Light and Magic Unreal Engine 4-gyel készült anyagát láthatjuk, amiben megfigyelhető, hogyan lehet valós időben úgy variálni a fényekkel, hogy filmes minőséget kapjunk. Ehhez szükséges egyébként az NVIDIA RTX technológiája és a DirectX Raytracing API.
A másodikban a mindig remek Andy Serkist láthatjuk, egész pontosan digitális mását. A valós idejű renderelés és a 3Lateral rögzítési technológiájának használatával született meg ez az eredmény. Minden apró rezzenést sikerült rögzíteni és átültetni.
A következőben szintén Serkis játszik, de már nem önmagát, hanem egy Osiris Black nevű fiktív karaktert.
A negyedikben ugyancsak közreműködik a 3Lateral, viszont a Cubic Motion, a Tencent és a Vicon is. A Sirenben Alexa Lee játssza a kínai színésznőről, Bingjie Jiangról mintázott karaktert.
Elég durva, nemde?