Hirdetés

Uncharted 4 - mitől olyan ütős a rendezőpáros?

|

A The Last of Us rendezői nyilvánvalóan az egyik legütősebb páros az iparban. De mi lehet a titkuk?

Hirdetés

A játékvilágnak van pár valóban ikonikus párosa, akiket nem tudnánk elképzelni külön-külön, legyen szó az Infinity Ward-ot alapító Jason West és Vince Zampella (jaj) duójáról, vagy a Bioware megalapításáért felelős Ray Muzyka és Greg Zeschuk párosáról. Viszont ha fontos párokról van szó, akkor semmiképpen nem felejthetjük ki Neil Druckmannt és Bruce Straleyt, akik a hihetetlenül elismert The Last of Us című csodát tették le az asztalra.

A világ szeme ugyanis most ismét feléjük fog fordulni, hiszen nem is olyan rég kiderült, hogy az ő kezük alatt készül a Naughty Dog egyik leghíresebb sorozatának folytatása, az Uncharted 4: A Thief's End. Most a srácok viszont tartottak egy pár perc szünetet, hogy a Playstation Blogcast legutóbbi adásában elmondják, hogy szerintük miért is tudnak annyira jól együttműködni. Straley szerint a legjobb a közös érdeklődési körök mellett az, hogy mindketten nagyon jól tudják motiválni a másikat:

"Szeretem, hogy hasonlóan gondolkodunk. Mindkettőnknek hasonlóan magasak az elvárásai a minőséggel kapcsolatban. Az érdeklődési köreink is nagyon hasonlóak, hasonló filmeket, történeteket és karakterket szeretünk, de szerintem az számít a legtöbbet, hogy mindketten nagyon maximalisták vagyunk és folyton hajtjuk a másikat."

A két fejlesztő egyetért abban, hogy a másik legfontosabb tényező és pozitívum egy ilyen partnerségben, hogy tisztelik egymás véleményét és azonnal megerősítik a másikat afelől, hogy egy ötlet jó-e vagy sem:

"A kapcsolatunk tényleg a lehető legjobb. Nagyon tiszteljük a másik véleményét és tudjuk, hogyha le tudjuk nyűgözni a másikat akkor jó felé tapogatózunk, viszont ha nem, akkor is világos, hogy valamit még csiszolni kell az ötletünkön."

Na de mi lesz a munkamegosztással? Druckmann anno az Uncharted 2 vezető dizájnere volt, így Straley nagyon megbízhatónak tartja az ösztöneit akkor is, amikor a sztoriról és a karakterekről van szó, míg ő inkább a játékmenetre és a művészeti irányra fókuszál, ennek köszönhetően pedig remekül kordában tudják tartani a másikat, ha valaki elkalandozna.

Mindenestre ritkaság az ilyen összeszokott és hatékony páros a játékiparban, úgyhogy reméljük, hogy még sok játékot várhatunk majd tőlük a jövőben. 

Ti mit gondoltok? Melyik Naughty Dog játék a kedvencetek?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)