Hirdetés

Uncharted 3 - új tv reklám, nem lesznek egyjátékos DLC-k

|

Drake immáron harmadjára utazgat a világban, hogy kalandosabbnál kalandosabb helyeken keressen valami rendkívül értékest.

Hirdetés

A hozzánk november másodikán érkező Uncharted 3: Drake's Deception a széria előző részeihez hasonlóan kívánja elkápráztatni a PlayStation 3 tulajdonosokat.

A Naughty Dog kiadott egy nagyjából fél perces TV reklámot, illetve ezzel egyetemben bejelentette, hogy nem szeretnének olyan DLC-ket kiadni, amelyek az egyjátékos kampányt bővítik, ehelyett a co-op és a kompetitív multiplayer módokat részesítik majd előnyben. A döntés hátterében egyszerű és elfogadható indok áll, méghozzá az, hogy ötleteik egy egész játékot kitennének, így inkább a széria következő epizódjába sűrítik majd bele.

"Akárhányszor leülünk és arra gondolunk, hogy egyjátékos DLC-t készítsünk, valaki felvet valamit és rájövünk - ez egy öt órás pálya lenne." - nyilatkozta Justin Richmond, a játék igazgatója. "Kis stúdió vagyunk, nem engedhetjük meg magunknak, hogy egy egész csapat csak DLC-n dolgozzon". Egyes jelentések szerint az Uncharted 3-at mindössze 90 ember áldásos munkájának köszönhetjük, míg más AAA címeken nagyjából ötször ennyien dolgoznak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)