A hozzánk november másodikán érkező Uncharted 3: Drake's Deception a széria előző részeihez hasonlóan kívánja elkápráztatni a PlayStation 3 tulajdonosokat.
A Naughty Dog kiadott egy nagyjából fél perces TV reklámot, illetve ezzel egyetemben bejelentette, hogy nem szeretnének olyan DLC-ket kiadni, amelyek az egyjátékos kampányt bővítik, ehelyett a co-op és a kompetitív multiplayer módokat részesítik majd előnyben. A döntés hátterében egyszerű és elfogadható indok áll, méghozzá az, hogy ötleteik egy egész játékot kitennének, így inkább a széria következő epizódjába sűrítik majd bele.
"Akárhányszor leülünk és arra gondolunk, hogy egyjátékos DLC-t készítsünk, valaki felvet valamit és rájövünk - ez egy öt órás pálya lenne." - nyilatkozta Justin Richmond, a játék igazgatója. "Kis stúdió vagyunk, nem engedhetjük meg magunknak, hogy egy egész csapat csak DLC-n dolgozzon". Egyes jelentések szerint az Uncharted 3-at mindössze 90 ember áldásos munkájának köszönhetjük, míg más AAA címeken nagyjából ötször ennyien dolgoznak.