Azóta, hogy 2004-ben az első rész megjelent PlayStation 2-re, egy viszonylag kicsi, ám annál lelkesebb rajongótábor szórakozásából komoly franchise-zá nőtte ki magát a Monster Hunter, amelynek epizódjai újabban sokmilliós eladási mutatóval büszkélkedhetnek. Tavaly októberben az akkor még Switch-exkluzív, ám időközben PC-re is kiadott Monster Hunter Rise már 7,5 millió példánynál járt, míg a 2018-as nagy testvér, a multiplatform Monster Hunter: World átlépte a 20 millió értékesített kópiát.
Sőt már mozifilm is készült a széria alapján, de valószínűleg jobban jártunk volna, ha sosem látja meg a napvilágot a Paul W. S. Anderson rendezte alkotás, amelynek főszerepét a feleségére, Milla Jovovichra osztotta. Hiába csatlakozott még a stábhoz Tony Jaa és Ron Pearlman, a Monster Hunter - A szörnybirodalom finoman szólva elmaradt attól, amit a rajongók elvárnának egy adaptációtól.
A mozis bukta valószínűleg nem, ám a játékok sikere annál inkább felkelthette Phil Spencerék figyelmét, mert mint a minap azt Jeff Grubb megszellőztette, épp egy hasonló műfajú és stílusú játékra szerződött le az Xbox Games Studios Publishing a Halo Infinite új játékmódját is hegesztő Certain Affinity csapatával.
E projekt valódiságát az Xbox szcéna legmegbízhatóbb szivárogtatója, Jez Corden is megerősítette. A Windows Central újságírója Grubbétól eltérő forrásokra támaszkodva azt is elárulta, hogy a Project Suerte (spanyol szó, ami jelenthet szerencsét, sorsot, de fajt és fajtát is) kódnevet aggatták a játékra, amelyben nagyra nőtt fenevadakkal szállhatunk szembe egyedül és többedmagunkkal is.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Corden tudomása szerint 2020 nyarán kezdődött a Project Suerte fejlesztése, és várhatóan 2023-ban mutatják majd meg a közönségnek, míg a megjelenésre majd a rá következő évben, tehát 2024-ben keríthetnek sort.