Úgy tűnik, hogy a tavaly novemberben megjelent Assassin's Creed Valhalla az utolsó olyan rész a sorozatban, amely a klasszikus formátumban jelent meg.
A Ubisoft a hónap elején elismerte, hogy a következő projekt már egy több korszakon átívelő, folyamatosan bővülő játék lesz, ami igen távol áll az eddig megszokott receptektől.
Ugyan az Infinityvel kapcsolatos pletykákat megerősítette a Ubisoft, azért a Valhalla kezét sem engedte még el a francia kiadó.
Most például egy olyan rendszert jelentettek be a játékhoz, ami újra felpezsdítheti azokat a zónákat is, amiket korábban már csukott szemmel, hátrakötött kézzel takarítottunk ki.
Level Scaling is coming to Assassin’s Creed Valhalla on Tuesday, July 27! 📈 You may choose from 5 options, from 'off' to Nightmarish. 💀 pic.twitter.com/pGz2oTjZZY
— Assassin's Creed (@assassinscreed) July 23, 2021
A level scaling lényege, hogy egy ötfokozatú skálán nehezíthetjük egyes zónákban az ellenségek erejét, ezzel balanszoltabbá, vagy épp nehezebbé téve a harcokat. Hasznos funkció, hiszen a Valhallával kapcsolatban amúgy is sokaknak az volt a véleménye, hogy túl könnyű benne aprítani az ellenségeket.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!
Ha a játék kihívásaival nincs gondod, érdemes lehet lecsekkolni, hogy mit tartogat a Ubisoft a jövőben megjelenő Assassin's Creed DLC-kkel. Lesz mit csinálnunk az Infinity megjelenéséig.