A Ubisoft receptje egyszerű: egy óriási játszóteret megtöltenek temérdek tennivalóval. Ez működik Assassin's Creed és Far Cry név alatt is, ugyanakkor nem mindegy, hogyan sikerül eltalálniuk az arányokat, hiszen a játékos figyelmét fenn kell tartani, ami nagyon nehéz az ötezredik kérdőjelnél a térképen.
Ez rendkívül hosszú és költséges folyamat, amin számos divízió dolgozik, viszont ez a nagyléptékűség nem jön be minden játékosnak és minden fejlesztőnek sem.
Közéjük tartoznak azok a volt munkatársak is akik augusztusban megalapították a Nesting Games-t a kanadai Québecben. A stúdió elnöke Jordane Thiboust lett, aki korábban olyan videojátékokon dolgozott, mint az Assassin's Creed Syndicate és az Assassin's Creed Odyssey, de a csapatnál van többek között Sebastien Brassard (Prince of Persia, Splinter Cell) és James Mittag (Assassin's Creed Valhalla, Immortals Fenyx Rising) is. Persze nem csak a Ubisofttól csakliztak el értékes munkaerőt, hiszen akad a bandában volt Batman: Arkham Origins, Borderlands 3, Spider-Man: Shattered Dimensions, Mortal Kombat 11 és Call of Duty: Warzone fejlesztő is.
A srácok egy olasz kiadó, a Digital Bros. támogatásával már dolgoznak is az első AAA-kategóriás játékukon, amit egy narratíva-központú, egyjátékos szerepjátéknak írtak le egy új IP alapján, viszont az egészen biztos, hogy nem a Ubisoft receptjét követik.
Thiboust szerint szeretnének visszatérni az olyan RPG-k elkészítéséhez, amik az immerzióra, a remek karakterekre, az erőteljes történetmesélésre és az erős játékmenetre fókuszálnak. Eltávolodnak a hatalmas, nyitott világú modelltől, amely tele van letisztításra váró ikonokkal, és visszatérnek azokhoz az élményekhez, amik tartalomközpontúak és tiszteletben tartják a játékosok idejét. Ígéretük szerint akár harminc percig, akár két óráig játsszuk majd a játékaikat, mindig értékes tartalmak és örömteli élményt vár majd ránk.