A napokban jelenik meg az egykori legenda feltámasztásának kísérlete, s habár a fogadtatás még nem egyértelmű, s a siker sem előre borítékolható, a lelkes srácok máris belekezdtek egy új játék munkálataiba.
Josh Holmes, a cég társalapítója válaszolt a Gamasutra újságírójának kérdéseire.
Február 5-től kapható majd a konzolos változat, míg a pc-seknek még várakozniuk kell egy darabig. Szívesen dolgoztak az Unreal 3-as motorral, s több fejlesztést is végeztek rajta. Főként az animáció, és a növényzet megjelenítése és viselkedésének szimulálása terén. A PS3-ra készült verzió fejlesztése némi nehézségbe ütközött.
A mélyebb lélegzetű interjú ismertetésétől a hosszára való tekintettel eltekintenék, ám a teljes szöveget itt olvashatjátok. Szánjatok különös figyelmet az utolsó soroknak, hiszen azokból derül ki, hogy egy másik projekt is fut a jelenleg 150, ám hamarosan 200 fősre bővítendő stúdióban. A bejelentés előtt álló cím egy akció-szerepjátékot takar, mely komoly váltás egy FPS után.