Mint minden tőzsdén jegyzett vállalatnak, úgy a Remedy Entertainmentnek is kötelező negyedévente pénzügyi jelentést közzétennie, amiből a felfelé mutató grafikonok a befektetőket, a megszellőztetett projektek, pedig a stúdió alkotásai iránt érdeklődő játékosokat tölthetik el elégedettséggel.
Újfent megerősítést nyert például hogy az önállósodás (értsd: idővel saját kézbe venné játékai kiadását) gondolatával kacérkodó finnek megállapodást kötöttek a 505 Games kiadóval egy kooperatív jellegű Control spin-off (ez egyelőre Condor munkacímen fut) fejlesztési és kiadási költségeinek megosztásáról, valamint kidolgozták egy további, nagyobb tőkeigényű együttműködés feltételeit, amelynek majdani gyümölcse reményeik szerint a Control közvetlen folytatása lesz.
Tero Virtala ügyvezető egyúttal azt sem hagyta ki a jelentésből, hogy a Control játékosainak száma elérte a tízmilliót (belekalkulálták azokat is, akik az Xbox Game Passban próbálták ki), miközben április 1-je és június 30-a között 3,2 százalékkal 9,4 millió euróra nőtt a bevételük, és 2,3 millióra az adózás előtti nyereségük.
A Remedy fejlesztői kapacitásának és kiadói szerepvállalásának erősítésére fordítja a profitot, ami egyáltalán nem meglepő annak fényében, hogy már régóta szakítani próbált azzal a koncepcióval, mely szerint egyszerre csak egy projektre akart (és tudott ) fókuszálni a cég. Jelenleg tehát előkészítés alatt áll a már említett Condor, egy dedikált csapat a Crossfire HD-n és a CrossfireX egyjátékos módján serénykedik. Mindkettő megjelenik idén, is igazából az utóbbi az izgalmasabb, hiszen egy teljesen Xbox-exkluzív projektről van szó free 2 play többjátékos móddal és fizetős single-player kampánnyal. Az előbbit a koreai Smilegate rakja össze Unreal Engine 4-re építkezve, míg az erősen akciófilmes hatást keltő sztorimódot a Remedy hozza el a Microsoft konzoljaira, amihez a saját fejlesztésű Northlight (Quantum Break, Control) motort használja.
De nem szünetel eközben a Vanguard című free 2 play kooperatív lövölde csiszolgatása sem. Már a belső és külső tesztelések fázisánál tartanak a munkálatok, de még távolról sem merültek a Remedy erőforrásai, hiszen két további játékon is elkezdett dolgozni, méghozzá teljes gőzzel: az egyik egy kisebb volumenű titokzatos játék, a másikról csak annyit tudni, hogy AAA kategóriás cím az Epic Gamesszel együttműködésben.