Hatalmas szüksége volt a Csillagok háborúja-rajongóknak 2019-ben a Star Wars Jedi: Fallen Orderre, amely nemcsak azt bizonyította be az EA számára, hogy érdemes foglalkozni a franchise-zal, hanem azt is, hogy a játékosok ki vannak éhezve a sztoriközpontú címekre, ha azok minőségiek. A Respawn Entertainment pedig tett róla, hogy Cal Kestis (Cameron Monaghan) története az legyen, a bravúrt pedig idén sikerült megismételniük a Star Wars Jedi: Survivor esetében is, amely bármennyire is ramaty állapotban jelent meg technikai szempontból, az egyik legjobb SW-játék lett.
Miközben a stúdió azzal van elfoglalva, hogy PS4-re és Xbox One-ra is elhozza a folytatást, az álláshirdetéseik arra utalnak, hogy már dolgoznak a harmadik játékon.
Ezt támasztják alá az Electronic Artsot vezető Andrew Wilson szavai is, aki a nemrégiben tartott negyedéves pénzügyi jelentésében félreérthetetlenül fogalmazott a Star Warsszal kapcsolatban:
"Most nincs bejelentenivalónk, de nagyszerű partnerséget ápolunk a Disneyvel és a Lucasfilmmel. Hihetetlen sikereket értünk el ennek a partnerségnek köszönhetően a Battlefront és a Star Wars Jedi franchise-okkal, és a Star Wars: Galaxy of Heroes esetében. A csapataink folyamatosan azon gondolkodnak, hogy milyen új élményeket tudnánk létrehozni. Természetesen idővel szeretnék többet látni a Jedi-franchise-ból, mivel kivételes játékokról van szó, amik egy rendkívüli történetet mesélnek el. [...] Lehet, hogy egy kicsit elfogultak vagyunk, de a közösségünktől kapott visszajelzések és a Star Wars Jedi: Survivor minősége alapján az az érzésünk, hogy ez a Star Wars-galaxis egyik nagy dobása, és valószínűleg még sokáig nagyon fontos része lesz az univerzumnak. Az is kisebb lökést ad majd a franchise számára, hogy elhozzuk PlayStation 4-re és Xbox One-ra is."
Wilson elmondta, hogy a gyümölcsöző partnerség keretében igyekeznek feltárni minden lehetőséget az új élmények érdekében, beleértve a szolgáltatásalapú játékokét is.