A God of War és a Twisted Metal sorozatok szülőatyjaként elhíresült dizájner a múltban nem egy alkalommal kritizálta a konzolgyártókat, amiért azok túl sok olyan javítást engedélyeznek a fejlesztőknek, amelyek már a játék megjelenésének pillanatában elérhetőek. Szerinte ez a mentalitás a minőség rovására megy, a fejlesztők pedig ellustulnak, és hajlamossá válnak arra, hogy bugoktól hemzsegő terméket adjanak ki a kezükből.
Eddig rendben is volnánk, hiszen aligha akad olyan játékos, aki ne részesítené előnyben a minőségi alkotásokat az amatőr tákolmányokkal szemben. Jafféval viszont az a csúfság esett meg, hogy legújabb játéka, a PS3-ra hozzánk február 17-én érkező Twisted Metal aranylemezre került ugyan a múlt héten, ám rászorul egy patch-re, ami a premier napjától lesz elérhető.
Jaffe azzal magyarázza a kínos helyzetet, hogy a játék leadása utáni hetekben váratlanul előjönnek olyan hibák, amelyek korábban rejtve maradtak. Ők viszont nem szeretnének bugos játékot kiadni, ezért elkerülhetetlen a javítás. A későbbiekben még elképzelhetőek kisebb-nagyobb módosítások, és extra tartalmak, amennyiben elég sikeresnek bizonyul a Twisted Metal és lesz igény ilyesmire a közösség részéről.
A demót várjuk, ahogy a játékot és a javítást is, emberünket pedig vigasztalhatja a tudat, hogy nála okosabbak is mondtak már olyat az életben nagy nyilvánosság előtt, amit később megbántak.