Az Electronic Arts 2015-ben és 2017-ben megjelent Star Wars Battlefront játékait sok kritika érte, ezek megjelenése után a játékosok egy része visszasírta a régi időket, 2004-2005-öt, amikor először hallottuk ezt a játékcímet. Most az Aspyr feladata volt, hogy visszarepítsen minket a múltba, ám ez látszólag nem sikerült valami jól.
A múlt hónapban a Tomb Raider I-III Remastered csomaggal jelentkező csapat most adta ki a Star Wars: Battlefront Classic Collectiont, ám a steames értékelések szerint rengeteg probléma van az ebben foglalt játékokkal.
A játékosok arról írnak, hogy kezdetben mindössze 3 szerver volt elérhető, amik egyenként 64 játékost fogadtak, és ha sikerült is valamelyikre bejutni spawnolni már nem lehetett, de nem ritkák az összeomlások, bugok sem. Az irányítással, a futtatás minőségével, a szerverekhez való csatlakozással ugyancsak akadnak problémák.
Valószínűleg az Aspyr arra számított, hogy a játékosok majd maguk indítanak szervereket, de a beszámolók alapján ez sem működik kifogástalanul.
Bár nekünk még nem volt alkalmunk kipróbálni, a PC Gamer szerint a helyzet annyit javult, hogy az első játékban már öt dedikált szerver érhető el, a másodikban meg jóval több.
Szintén felvet kérdéseket, hogy bár a játékokat nem turbózták fel érdemben, a csomag 62,87 GB-ot foglal, míg az eredeti változatoknak elég volt 12,39 GB. Az Asypr feltehetően hamar reagálni fog a panaszokra, és kezd valamit, különben nehéz lesz eladni a 34,14 eurós csomagot.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!