Az első egész estés CGI film, a Toy Story a technológia egy új korszakát hozta el 1995-ben, amit természetesen a korabeli játékok meg sem közelíthettek. Woody, Buzz és a többiek világát viszont nemsokára életre kelti a Kingdom Hearts III, így a Digital Foundry össze is hasonlította, hogy néz ki a PS4-es játék a filmhez képest.
Az elemzésük szerint a modellek és a textúrák tekintetében a Square Enixnek sikerült elérni a film minőségét, sőt, helyenként még felül is múlják azt. A fények kezelésében pedig már sokkal előrébb járunk, mint 1995-ben, így ebből a szempontból kiválóan teljesít az Unreal 4-es motort használó Kingdom Hearts III - Andy szobája tükröződő padlójának kivételével összetettebbek a játék fényhatásai. Ennek érdekében persze a távolabb lévő részletek közül nem mindent renderel a játék, amire a filmeseknek nem volt szüksége.
Apró hátránya továbbá a PS4-es játéknak, hogy egy-két recés él megmarad a filmmel ellentétben, ami a renderelés után további élsimítást kapott és egy kicsit el is homályosította a Pixar a tökéletes hatás érdekében. Annak idején persze ez rengeteg ideig tartott, a több mint 114 ezerből egyetlen képkockát 45 perc és 30 óra közötti ideig renderelt 117 számítógép. Ma már a PS4-nek csupán egy másodperc harmincadrészére van szüksége, hogy ehhez rendkívül hasonló képminőséget érhessen el a Kingdom Hearts III, ami elképesztő javulás.