Hirdetés

Total War: Warhammer - gyökeresen megváltoznak az ostromok (videó)

|

A Total War. Warhammer mesterséges intelligenciájáért felelős szakember mesélt arról, mitől is nyújtanak majd egészen újfajta élményt az ostromok a fantasy-világban játszódó részben.

Hirdetés

Úgy tűnik, a Total War: Warhammer nem csak külsőleg fog eltérni a sorozat korábbi részeitől, hanem a játékmenettel kapcsolatban is észrevehetünk majd komoly újdonságokat. A fejlesztők nemrég Londonban arról meséltek, hogyan változnak majd meg az ostromok a már megjelent epizódokhoz képest. Ezekről ugyan nézhettünk már gameplay-felvételeket, de most egy eddig nem látott csatát is megmutattak.

Mivel természetesen a játék sikeréhez elengedhetetlen, hogy a csaták közben minél jobb mesterséges intelligenciával nézhessünk szembe, Andre Arsenault, a gépi tábornokok MI-jéért felelős szakember mesélt a városi csaták újdonságairól. A Total War: Warhammerben például megszűnik az ostromoknak az, a korábbi részekből ismert fázisa, amikor a támadók csupán ostromgépeiket bevetve igyekeztek meggyengíteni a védőket. Erre most nem lesz lehetőségük, ugyanis a védők tornyai a falakról elérik a legtávolabbi pontokat is, ahová a támadók elhelyezhetik az egységeiket a csata kezdetén.

Kitért arra is, hogy az ostromokat úgy igyekeztek kialakítani, hogy a csaták elsősorban a falakon dőljenek el és ne húzódjon el annyira az utcákon folytatott csatározás, mint korábban a Total War-játékokban. A mesterséges intelligencia egyébként nem csupán egyetlen taktikát követ majd, hanem általában rendelkezik majd egy B-tervvel is, ennek érdekében pedig akár tartalékként hátrébb is vonhat egységeket, amikről később eldönti, érdemes-e beküldeni a már harcban álló csapatok megsegítésére.

A Total War: Warhammer ostromaikor egyébként úgy tervezik, az MI által irányított szövetségeseknek is sok hasznát vesszük majd támadáskor. Ugyan nem próbálja meg kitalálni a gép, milyen taktikát alkalmazunk, de azt például észreveszi és kihasználja majd, ha sikerült eljuttatnunk a falhoz egy ostromtornyot, vagy átütnünk a falakat. Egy csatában azt is megmutatta Arsenault, hogy működik mindez a gyakorlatban, az MI által irányított káosz-csapatok esetében megfigyelhetjük, hogyan próbálnak egyszerre három ponton is betörni a játékos által védett erődbe.

Mit gondoltok, élvezetes lesz a Total War: Warhammer mesterséges intelligenciája ellen csatázni?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)