Nem volt egyszerű menet, de végül sikerült pályára állítani a Games Workshop és az Amazon együttműködésében formálódó Warhammer filmes univerzumot, amelyben fontos szerepet szánnak Henry Cavillnek is. Persze csak nyugtával dicsérjük a napot, ezer és egy különböző banánhéjon elcsúszhat még a nagyszabású projekt, de valószínűleg milliók adnának hálát az Istencsászárnak, ha méltó mozgóképes adaptációk születnének.
Merthogy videójátékos fronton szép sikereket aratott mostanság a mind közül a legnépszerűbb világ, a science-fantasy Warhammer 40,000. Nagyot ment a Rogue Trader szerepjáték, és még nagyobbat szólt a Space Marine 2 akciójáték.
Nem tudjuk, hogy az újonc Thought Pennies stúdió alkotása lett volna a következő komoly siker a GW licencekre épülő játékok sorában, ám ez már sosem fog kiderülni, mivel a múlt héten kiderült, hogy leállították a fejlesztést, a munkatársakat szélnek eresztették. Nyilván sokan kíváncsiak voltak arra, hogy mit is veszítettünk e döntés következtében, a Eurogamernek hála pedig most okosabbak lettünk valamivel.
Az már bizonyos, hogy a Thought Pennies a fantasyrajongók szívének kedvesebb Warhammer Age of Sigmar kulisszáira épülő szerepjátékon dolgozott már több éve, amiben a Games Workshop mellett a dél-koreai Nexon volt a partnere, ám az utóbbi tavaly év végén stratégiaváltást hangoztatva lelőtte a projektet.
A játék természetéről a Nexon és a Games Workshop 2021-es közleménye árulkodik, abban szolgáltatásalapú, PvE jellegű, közösségi multiplayer élményként hivatkoztak rá, és a PC, valamint a konzolok mellett a mobileszközöket is célba vették vele. A feladatunk az lett volna, hogy Sigmar, az istenkirály nevében felvegyül a harcot a birodalmakat fenyegető Káosz erőivel szemben.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.