Hirdetés

Tomb Raider: Underworld - Mitől ugrálnak a keblek?

|

Minden idők legnépszerűbb játékhősnője újra akióba lendül. Reszkethetnek az örökségvédelmi hivatalok és az állatvédők.

Hirdetés

A Tomb Raider: Legend örökébe lépő Underworld nem csupán elődjének történetszálát, hanem annak grafikus motorját is örökölte. Igaz, a Crystal Dynamics programozói itt-ott belepiszkáltak a kódba, hogy ne csak Lara baba váljék csinosabbá, hanem a környezet is atmoszférikusabb legyen, sőt esetenként szájtátásra késztessen. Ha ez az álmosságból fakadó ásítás következtében realizálódik, akkor azt mondhatnók, nem jött össze. Ennyire azonban hiba lenne előrerohanni, előbb alaposan tesztelni illik a kicsikét. Amíg eme fennkölt pillanatra várunk, érdemes áttanulmányozni a kiadó által a játék futtatására alkalmas konfiguráció összetételét. Ha ennél gyengébb vasad van, akkor felkészülhetsz, hogy legjobb esetben is Picasso hagymázas rémálmaiból előlépett kubista fantazmagória vonaglik majd vöröslő szemeid előtt.

lara_1.jpg


3 GHz (Intel) vagy 2,5 GHz (AMD)
1GB-RAM (Windows XP) 2 GB (Windows Vista)
Grafikus kártya Shader Model 3.0 támogatással (min. Geforce 6800GT vagy ATI 1300XT)
Figyelem: X1550, X1600 ill. HD2400 kártyákat nem támogat! (ez mondjuk meglepett)
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)