Hirdetés

Snowdrop Engine - többet ésszel, mint erővel

|

A Ubisoft Massive a GDC-n mutatta be mélyrehatóan a The Division alatt is dolgozó Snowdrop motort, amelyet valószínűleg még sokáig fognak használni, köszönhetően annak, hogy hihetetlen dolgokat tud a cucc.

Hirdetés

A Ubisoft már korábban is körbeadott pár képet és videót, a GDC-n pedig meséltek egy kicsit a motor működéséről is. A Snowdrop motor nem csak a renderelésért felel, hanem a mesterséges intelligenciát, a küldetéseket és a UI-t is ez felügyeli.

A Ubisoft blogján Rodrigo Cortes művészeti igazgató osztotta meg a motorral kapcsolatos legfontosabb információkat. "Az AAA játékok egyre nagyobbak és komplexebbek, így a háttérben zajló folyamatoknak is ezekhez kell alkalmazkodniuk. A Snowdrop kifejlesztésénél nem akartunk fejjel menni a falnak, próbáltuk a lehető legjobb megoldást megtalálni. Nem csak egy nagyobb és erősebb motort akarunk, hanem alapjaiban szerettük volna megváltoztatni a grafikus motorok képességeivel kapcsolatos elképzeléseinket"

"A trailerben látott fák, óriási legyek és a sentry gun természetesen nem lesznek majd benne a The Division-ben, ezek csak a motor teljesítményének szemléltetése érdekében kerültek a videóba. A Snowdrop számos különböző világ megvalósítására alkalmas, amelyeket korábban sosem látott részletességgel képes megjeleníteni.A node-alapú motorban a fejlesztők azonnal kipróbálhatják az általuk megvalósított dolgokat, ami remek alapot teremt a pörgős és kreatív munkához."

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)