Sajnos konzolokon ritkán kapjuk meg a lehetőséget, hogy a saját ízlésünkhöz igazítsuk egy játék grafikai beállításait, a Tom Clancy's The Divisionben viszont két beállítás segítségével egészen átszabhatjuk a járvány utáni New York látványvilágát.
Addig sajnos nem ment el a Ubisoft Massive csapata, mint mondjuk a The Last of Us Remastered készítői, hogy választhassunk egy szebb, de lassabban futó verzió, vagy a részletesség csökkentése között a jobb teljesítmény érdekében.
Amint az a Digital Foundry alábbi videójából kiderül, két érdekes grafikai beállítást viszont kaptunk a Division konzolos bétájában is: az egyik az Chromatic Aberration névre hallgató effekt, amit be- és kikapcsolhatunk. Ez némileg torzítja a képet, kicsivel eltolva ugyanannak a tárgynak a kék és piros színösszetevőit, mintha egy kamera lencséjén keresztül szemlélnénk a játék történéseit, ettől az effekttől még egy fokkal lepusztultabbnak tűnik a környezetünk.
A másik beállítás, amivel játszhatunk, az az élességé, amit egy csúszkán feljebb húzva erősebb lesz az élsimítás és a távolabbi tereptárgyakat is kevésbé látjuk elmosódni. Ha viszont túl magasra húzzuk ezt a beállítást, egyes élek mentén halvány fehér körvonal jelenik meg, szóval ezzel a beállítással is megéri kicsit kísérletezni.
Mindenesetre jó látni, hogy végre a konzolos játékosok is kapnak némi szabadságot a beállításokkal kapcsolatban, mindenképpen jár a piros pont a Massive csapatának.