A Call of Duty: Black Ops 3-tól valahol a harmadik percben ment el a kedvem, amikor beleeresztettem egy tárat egy üvegtáblába, ami nemhogy nem tört össze rendesen, de a túloldaláról még csak nem is látszottak a találatok. Lehet, hogy én vagyok túl elitista ezen a téren, hogy egy AAA játéktól ilyen dolgokat várok 2015-ben, és nyilvánvalóan szinte soha senki észre sem venné a különbséget, de számomra az ilyen dolgokból látszik, hogy a fejlesztő alázattal nyúlt-e az alapanyaghoz.
A The Division kapcsán a legnagyobb sláger egyértelműen a "búú Ubisoft, megint lebutították a játék grafikáját", aminek nyilvánvalóan van igazságalapja, de a játék továbbra is elképesztően részletes, és egy csomó olyan dolgot implementáltak a fejlesztők, ami a legtöbb játékosnak valószínűleg fel sem tűnik majd, mégis ezek teszik igazán realisztikussá a The Division világát.
A behorpadó lemezek, a véletlenszerűen lepattogó csempe vagy épp az autók felfüggesztésének viselkedése mind mind olyan dolog, amelyek apróságok ugyan, de az összkép szempontjából nagyon fontosak. Üveget játékban én még így nem láttam törni, úgyhogy a bétában biztos beleeresztek néhány tárat az ablaktáblákba.