A szemkövetés egyre fontosabb területté válik a játékiparban. Már az Assassin's Creed Rogue kapcsán is emlegettük a technológiát, most pedig a Ubisoft következő nagy durranása, a Tom Clancy's The Division is profitálhat belőle.
Az alábbi videóban azt magyarázzák, milyen előnyökkel járhat, ha valaki a Tobii szenzorát használja játék közben. Az egyedi technológiának köszönhetően a szemünkkel célozhatunk vagy megjelölhetünk ellenséges egységeket, de akár a fedezékek közt is ugrálhatunk. Ha nem a HUD-ra nézünk, akkor ezek az elemek elhalványulnak, így nem zavarják a perifériás látásunkat, de akár a kamera forgatása nélkül is változtathatunk a látóterünkön.
Nem valószínű, hogy sokan tolnák majd így a The Divisiont, de a jövőbeli fejlesztések szempontjából abszolút örömteli, hogy egy ekkora projektben is találtak neki helyet. A Tobii képviselője szerint az év végére már több mint 100 játékban lesz lehetőségünk arra, hogy a szemünkkel irányítsunk. A technológia egyébként nemcsak az irányításban, hanem a teljesítményünk elemzésében is fontos szerepet játszhat.