A Ubisoft nem is kívánta tartani a száját, mi pedig többek között azért is örülünk ennek, mert mindig jó, ha a The Divisionről hallunk valami újat.
A Ubiblogon, a kiadó hivatalos blogján megjelent interjúból megtudhattunk egyet s mást a The Division többjátékos tulajdonságairól. Antoine Emond, a játék vezető közösségi fejlesztője (bármit is takarjon ez a cím) megosztotta a nagyérdeművel, hogy a PvP, avagy a játékos játékos ellen küzdelmek nagyon nagy szerepet kapnak a játékban. „A döntések, melyeket a Division ügynökeként hozol, egyaránt hozhatnak felüdülést, vagy taszíthatják még nagyobb káoszba a várost. Az emberek, akikkel a játék bizonyos területein találkozol, lehetnek a legjobb barátaid vagy a legádázabb ellenségeid is. Folyamatosan döntéseket kell meghoznod, melyek alakítják a körülötted lévő világot.”
Igaz, hogy a játék világában akár egyedül is barangolhatunk, de igen merész dolog lenne, ha nem próbálnánk meg egy védelmező klánhoz csatlakozni.
„A felfedezés, a feladatok teljesítése és a játékos előrehaladása egyaránt elengedhetetlen. Csapatba verődhetsz barátaiddal, és bármikor becsatlakozhatsz vagy kiléphetsz. Bizonyos területeken gond nélkül PvP-zhetsz, bizonyos szituációkban pedig nyomás alá kerülsz, nem tudhatod, honnan fenyeget a veszély.”
Emond a kommentekben azt is elárulta, hogy nem tervezik korlátozni a klánok méretét, így a kis csapatból, ha elég befogadóak vagyunk, hamar hadsereget csinálhatunk. A Tom Clancy's The Division a hivatalos álláspont szerint csak Xbox One-ra és PlayStation 4-re fog megjelenni, de egyre valószínűbb, hogy PC-re is elkészül.