A Tom Clancy's H.A.W.X. 2-ről bejelentése óta nem lehetett hallani, de most a nagy E3-mas leleplezés előtt új információk láttak napvilágot. Az árkád vadászrepülős „szimulátor" folytatásában a Ubisoft a „légi csaták minden vetületét" be szeretné mutatni, így a fel- és leszállás, a légi utántöltés, a felderítés, a pilóta nélküli UAV repülőgépek vezérlése, a lézeres vagy műholdas irányítású precíziós bombázás, és a légi közelharc is bekerült a mókába.
A fejlesztés során a lélegzetelállítóan részletes, 40 centiméteres felbontásra képes GeoEye műhold képeit fogják felhasználni, hogy a berepülhető helyszínek teljesen hitelesek lehessenek. Hmm... jól hangzik. A részletesen kidolgozott helyszínek között megtaláljuk majd Moszkvát, a Perzsa-öbölt, a sarkvidékeket és az Indiai-óceánt is (csak tudnám mit nézzek ott negyvencentis felbontással...). A H.A.W.X. 2 támogatni fogja a ma már szinte természetes négyfős kooperatív módot a teljes kampány során, és a legfeljebb nyolc fős multiplayer sem marad el.
A Tom Clancy-féle bestsellerek inspirálta történet a közeli jövőben játszódik, és újra izgalmas politikai konfliktusokba csöppenhetünk az amerikai kormány elit katonai különítménye, a H.A.W.X. tagjaként, de állítólag orosz vagy angol pilóták bőrébe is bújhatunk majd. A kifinomultabb irányítással, még szebb grafikával, de továbbra is az árkád légtérben támadó Tom Clancy's H.A.W.X. 2-t a Ubisoft bukaresti stúdiója fejleszti, és 2010 őszén már meg is érkezhet PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra és Wii-re.