A héten jelent meg egy kisebb frissítés a játékhoz, ami pár egészen zavaró hibát javított, de a Massive közben már a Title Update 3.0-n dolgozik.
Ez a tervezettel ellentétben csak május folyamán jelenik meg. A csapat a felhasználói visszajelzések után úgy látta, szükség van még balanszolásra, és mielőtt az Operation Dark Hours raid bekerül, szeretnék a PvE-t és PvP-t is érintő balanszváltozásokat megfelelően tesztelni. A publikus tesztszerveren a PC-sek mától próbálgathatják az újdonságokat és a javításokat (a raid kivételével).
A jelenlegi tervek szerint az exotic fegyverek erősebbé válnak, a Pestilence LMG PvP-ben hatásosabb lesz, a Dark Zone-okban eső loot pedig 515-ig skálázódhat, így csak azok juthatnak az 500-as szint fölé, akik beteszik a lábukat ezen zónák egyikébe. Többen jelezték, hogy túl kevés játékossal futnak össze, ezért a fejlesztők úgy próbálják állítani a rendszert, hogy a lehető legtöbb esetben kerüljenek össze 12-en (ez jelenleg a max, nem is akarják módosítani). A 3.0-s frissítést követően több fertőzött loot fog esni, a neves bossok garantáltan ilyet dobnak, és hatot, vagy a Tier 1-es perk feloldásával 8-at, a Tier 10-essel 10-et vihetünk el egyszerre. Tekergetni fogják továbbá a normalizálást is, hogy a PvP jobb élményt kínáljon.
Szerintetek miben kellene még változnia a játéknak?