Két hónappal a megjelenés előtt beindul a Ubisoft marketinggépezete, elkezdtek ömleni a Division 2 hírek és trailerek, én pedig nagyon hálás is vagyok ezért a kiadónak.
A Ubisoft technikai igazgatója, Calle Lejdfors árulta el egy interjúban, hogy elődjéhez hasonlóan a Division 2 is támigatja majd a DirectX 12-t, ráadásul más játékokkal, például a Resident Evil 2 Remake-kel szemben gyorsabban fut így, mint DirectX 11-es módban.
"Természetesen maximálisan támogatjuk a DX12-t, és a teljesítmény még jobb is kell hogy legyen a DX11-hez képest. Ez nagyrészt az async compute-nak köszönhető, ami párhuzamosítja a grafikai munkát, hogy a lehető legtöbbet hozhasszuk ki a GPU-ból. Mindent bevetünk a teljesítmény növelése érdekében, már csak a VRS (variable rate shading) terén vannak hiányosságaink, de jelenleg is nagy erőkkel kutatjuk ezt a területet, hogy a jövőben itt is fejlődhessünk."
Kaptunk néhány új képet is a játékból, amik háttérképnek sem utolsók.