Ma jelent meg a Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint, de a Gold, az Ultimate vagy a Wolves Collectors kiadások megrendelői már korábban is elkezdhették pörgetni. Már ebben a megjelenés előtti időszakban rengeteg dolgot lehetett mikrotranzakciókon keresztül megvásárolni, melyek nagy része ugyan valamilyen kinézetbeli módosító, azonban akadt néhány olyan is, amivel a fejlődésünket gyorsíthatjuk vagy a fegyvereinket módosíthatjuk, erre pedig egyből megszólalt az internet pay-to-win-szirénája.
Ez a rendszer nem különbözik sokban a Wildlandsben lévőtől, és igazából elképesztően nagy előnyre nem tehetnének szert azok, akik megvennék az extra tartalmakat, viszont a két játék érkezése közötti időben kirobbant loot box-botrány miatt a Ubisoftnak nagyon oda kell figyelnie arra, hogy miket tesz fizetőssé. A Redditen kifogásolták azt, hogy ha valaki súlyos pénzeket fizet kis egy gyűjtői kiadásért, akkor miért kell még a játékon belül is fizetnie, de szerencsére a stúdió gyorsan reagált kérdésekre.
Először is eltávolították ezeket a boostereket boltból, majd közleményt adtak ki, amiben elmagyarázták, hogy ezeknek még nem lett volna szabad a megjelenés előtt játszó játékosok elé kerülnie. Viszont azt is hozzátették, hogy újra megjelennek majd a tartalmak a boltban, azzal a céllal, hogy a később csatlakozó játékosok is felvehessék a lépést a tapasztalt veteránokkal, de senkinek nem kell aggódni, mivel mindezek csupán játékkal is ugyanúgy megszerezhetőek lesznek. A fejlesztők azt is hozzátették, hogy nagyon figyelnek a felhasználói visszajelzésekre, így folyamatosan próbálják majd egyensúlyban tartani a játékélményt.