Tavaly decemberben rántották le a leplet a Darksiders III mögött álló Gunfire Games soron következő alkotásáról, amely nem más, mint a 2019-es Remnant: From the Ashes folytatása. Az első rész annak köszönhetően tudott kitűnni a többi soulslike játék közül, hogy a közelharcnak másodlagos szerepet szánt csupán és inkább a lövöldözésre fektette a hangsúlyt.
Ez a megközelítés az előző konzolgenerációt kihagyó Remnant II tervezése során sem változott, amit elég világosan tükröznek az archetípusok is, amelyek közül a játék elején kell választanunk, függetlenül attól, hogy egymagunkban kívánunk szembenézni a kihívásokkal, vagy mások társaságában.
Eddig kettőt mutattak be a fejlesztők, a Gunslingert és a Handlert. Az előbbit azoknak a játékosoknak szánják, akiknek folyton viszket az ujjuk a ravaszon (pardon, elsütőbillentyűn), és nincs más vágyuk, mint folyamatos golyózáport szórni a Gunfire Games által életre keltett rémségekre.
Jóllehet, a Handler kevesebb sebzést tud kiosztani egységnyi idő alatt, ám ő akkor sem érzi magát egyedül, amikor szólózik, mivel mindig számíthat hűséges kutyájára. A derék eb nemcsak harcban, vagy az ellenség figyelmének elterelésében jeleskedik, hanem szükség esetén talpra tudja állítani földre került gazdáját, illetve annak csapattársait, és mindennek a tetejébe mérsékli a baráti tűz által elszenvedett sérülés mértékét.
A Remnant II idén nyáron érkezik PC-re, PlayStation 5-re, valamint Xbox Series X és Series S konzolokra a Gearbox Publishing gondozásában.