Dom Riccobene egy termék dizájner, aki a valódi világból vett adatokból készít szobrokat. A COVID-19 járvány miatt persze nem maradt sok munkája, viszont lett rengeteg szabadideje. Projekt hiányában a virtuális világok felé fordult, és belevágott a GTA V és a Red Dead Redemption 2 világainak lemodellezésébe.
Hatalmas játékterekről beszélünk, így ezek hatalmas projektekké váltak, melyek nem kevés adatgyűjtést és adatfeldolgozást jelentettek.
Riccobene először egy script felhasználásával beolvasta az RDR2 adatait, aztán sikerült a scriptet a GTA V-ben is hasznosítania. A dolog úgy működött, hogy script a játékoskarakter környezetét tapogatta le, így végig kellett menni vele a teljes játéktéren.
Az összegyűjtött adatokat aztán a Föld koordinátáival feleltette meg, aminek köszönhetően profi térképész programok is tudtak dolgozni a helyszínnel. Az egész persze nem működött tökéletesen, és voltak egyes darabok, melyek nehezebben születettek meg mint mások. A lényeg, hogy az eredmény egy, 3D-s nyomtatószoftver által értelmezhető csomag lett.
Map of San Andreas for #FanArtFriday#GTA5 #GTAOnline #3dprinting pic.twitter.com/FdUfoquyvF
— Dom Riccobene (@DomRiccobene) August 6, 2021
Több mint 400 órával és rengeteg aprólékos munkával megszületett a fenti modell, amit bárki büszkén kiraknak az irodájában.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!