Hirdetés

Több milliószor csuktuk be a Marvel's Guardians of the Galaxy hírhedt hűtőjét

|

Lenyűgöző statisztika tanúskodik a gamerek rendszeretetéről.

Hirdetés

Eidos-Montréal bearanyozta az őszt a lineáris, történetorientált játékok kedvelőinek, hiszen az októberben megjelent Marvel's Guardians of the Galaxy minden szempontból remekül sikerült, azóta pedig már a Game Pass-előfizetők is rávethették magukat.

Aki már átélte az S-fejek videójátékos kalandját, az pontosan tudja, hogy a küldetések között bejárható Milano, vagyis Peter Quill űrhajója fedélzetén van egy rakoncátlan hűtő, aminek az ajtaja még a legjobb szándékunk ellenére sem akar csukva maradni. A fejlesztők most feltárták, mennyire elkötelezettek vagyunk ebben a kilátástalan harcban.

Hirdetés

A játék hivatalos Twitter-csatornájára feltöltött poszt szerint a gamerek világszerte 18,6 millió kísérletet tettek arra, hogy becsukják a nyavalyás masinát, de persze nem jártak sikerrel, hiszen a banda valamelyik tagja mindig nyitva felejti. Az Eidos-Montréal mindenesetre csodálja a kitartásunkat, szóval mégsem volt hiába a dolog.

A kitartást persze valószínűleg nem csak a rendszeretet fűtötte, hanem az esetleges jutalom reménye is, ám sajnos egy árva achievement sem jár a csiki-csukiért. A játék végén viszont olvashatunk egy rövid szöveget, amiről spoiler nélkül csak annyit árulhatunk el, hogy feltárja Űrlord új módszerét az ajtó csukva tartására. Ha ez esetleg elkerülte volna a figyelmedet, ide kattintva elolvashatod.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A nyitva felejtett hűtőajtó bármilyen jelentéktelen részletnek tűnik is, valójában zseniális húzás arra, hogy némi plusz életet vigyen a játékba, elhitetve, hogy tényleg egy hús-vér (Groot esetében fa) csapat tagjai vagyunk, akik két világmegmentő bevetés között egy ilyen profán dolog miatt civakodnak. GamesRadarnak nyilatkozva a fejlesztők korábban elmondták, hogy már nem is emlékeznek, kitől jött a megregulázhatatlan ajtó ötlete. A kreatív rendező Jean-François Dugas csak annyit tudott felidézni, hogy bátorította egy hibás hűtő szerepeltetését, méghozzá a Modern Család Phil Dunphyjából merítve ihletet, akinek folyton meggyűlt a baja egy javításra váró lépcsőfokkal.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)