Aki követi a stúdió körül zajló eseményeket, az tisztában van vele, hogy a Bungie nincs szerencsés helyzetben. Ugyan a Destiny 2: The Final Shape nagyon jól sikerült kiegészítő volt, és a szezonális tartalmakkal is elégedett a közösség, mindvégig érezni lehetett a levegőben egyfajta elkeseredést. Az, hogy a Final Shape lezárta a Destiny eddigi sztoriszálát, valamint nemrég számos fejlesztőt elküldtek a stúdiótól, azt az érzetet keltették rajongókban, hogy itt a vég. Úgy voltak vele, hogy még kapnak pár szezont, aztán össze lehet pakolni a Towert. A napokban aztán kiderült, hogy nem ez a helyzet.
A Destiny 2 rendezője, Tyson Green egy sajtóközleményben adta tudtunkra a további tartalmi tervezetet. Bizony jönnek még fizetős kiegészítők, és az első jövő nyáron fog befutni. A csomag jelenleg Codename: Apollo címen formálódik, és Green elmondása szerint egy "nemlineáris, karakterközpontú kaland" lesz. Az Apollo szolgál az új sztorivonal nyitányaként, de egyben egy új irány képviselője is: Green úgy gondolja, a Destiny 2 kampányok túlságosan merev, egyszeri élmények, ezért a csapat szeretne valami frissel előállni.
Hogy ez mit jelent, az majd kiderül, de Green emlegette a Dreaming City élményét, a metroidvaniákat és a roguelike elemeket is. Ha mindezt bele akarják majd sűríteni egy kiegészítőbe, az elég tömény lesz, de azt jó tudni, hogy még két fizetős kiegészítő biztosan vár ránk kisebb tartalmi fejezetekkel is.
Ami a Destiny 2 jelenét illeti, ott elindult a franchise 10. születésnapja alkalmából megrendezett zsúr. Minden Guardian összeszedhet egy új páncélzatot és pár egyéb apróságot. A jövő alapjai picit rozogának érződnek, de egyelőre legalább nem kell attól tartanunk, hogy elfogynának az újdonságok.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!