Nagyon úgy tűnik, hogy az idei év bombasikere, a Fall Guys olyan pályát járt be megjelenése előtt, mint annak idején a Rocket Leauge. A Psyonix több nagy kiadót megkeresett a focizó autók ötletével, az Electronic Artsnál is jártak, de senki sem kért a játékukból. Végül saját erőből adták ki a Rocket Leauge-et (a lemezes verziókért kezdetben a 505 Games, később a Warner Bros. felelt), a játék hatalmas sikeréhez pedig az is hozzájárult természetesen, hogy ingyenes PlayStation Plus címként kezdte meg pályafutását. A Fall Guys kísértetiesen hasonló múltra tekinthet vissza.
A PlayStation Plus előfizetők már jól tudják, mennyire jó móka a Fall Guys, elvégre ebben a hónapban ez volt az egyik ingyenes játék, amivel megajándékozta őket a Sony. Az egymással versengő babok azóta sikert sikerre halmoztak, mindenki odavan értük, viszont korábban nem volt ennyire meggyőző a koncepció. A játékot fejlesztő Mediatonic kreatív vezetője, Jeff Tanton most elmondta, hogy nagyon nehezen találtak kiadót a Fall Guysnak.
Tanton szerint egyetlen kiadó sem rajongott azért az ötletért, hogy a battle royale formátumot vegyítsék ügyességi próbatételekkel és a japán tévéshow-k hangulatával. A 2018-as GDC-n a csapat tíz kiadónak is bemutatta az Fool's Gauntlet, majd Stumble Chums néven készülő Fall Guys korai verzióját, de senki sem volt elmosva a játéktól, köszönték, de nem kértek belőle. Szerencsére végül csak sikerült rátalálniuk a Devolver Digitalra, akik hajlandóak voltak finanszírozni a fejlesztést. Mi pedig nagyon hálásak vagyunk nekik ezért.