Hamarosan megjelenik a Titanfall Xbox 360-ra szánt változata, amelyet nem a Respawn, hanem a Bluepoint Games fejlesztett. A projekt elég sokat csúszott az eredeti tervekhez képest, de a stúdió szerint megérte várni.
A játékból természetesen semmit sem kellett kihagyni, minden fegyver, pálya és burncard helyet kapott, de a hardver hiányosságai miatt néhány esetben kevesebbel kell beérnünk. Daryl Allison, a Bluepoint vezető producere közleményben számolt be a játékosoknak az eredményeikrők.
"A játék jól néz ki, gyönyörűek a hangok, és a játékmenet is nagyon ott van. A hardver miatt természetesen néhány dologban kompromisszumokat kellett kötnünk, így a játék 30 fps fölött fut, de szorosan együttműködtünk a Respawn szakértőivel, hogy a játékélmény ne csorbuljon. - szól a közlemény.
Daryl azt is elmondta, hogy természetesen közös megjelenést szerettek volna, de az Xbox 360-as verzióhoz több időre volt szükségük. Emellett úgy véli, az EA és a Respawn jól döntött, hogy nem siettették a munkát, mert az elmúlt időszakban is nagyon keményen dolgoztak, és az extra munkaórák meglátszanak majd a projekten.
Ti már nyomjátok a Titanfallt, vagy vártatok az Xbox 360-as megjelenésre?