Ma landolt a Respawn lövöldéjének frissítése, amely a rengeteg finomhangolás mellett immár a privát meccsek létrehozásának lehetőségét is megadja. A letöltés után azonban egyre több játékos kezdett panaszkodni, míg végül kiderült, hogy a fejlesztők valamit elrontottak a kódban.
A teljesítménybeli problémák számos játékosnál felléptek, és hol kevésbé, hol jelentősen befolyásolják egy Titanfall meccs alakulását. A betöltési idő megnőtt, egyes játékosok le is maradtak a bevezető videóról, és rögtön a pályán találták magukat. Többen panaszkodtak lagra is is, ami egy ilyen tempójú lövöldénél igencsak komoly probléma. A hiba csak a PC-s változatot érinti, így az Xbox One és Xbox 360 játékosok nyugodtan játszhatnak.
A Respawn egyelőre nem kommentálta az esetet, remélhetőleg minden erejükkel a hiba kijavításán dolgoznak. A privát lobbyk implementálása mellett sikerült kizárniuk a Wall-hackereket, változtattak számos fegyver sebzésén és egyes játékmódok pontozásán is. A teljes leírást erre találjátok.
Ti tapasztaltatok valami hasonlót?